Ahoj všem..Holky, jsem tady nová a našla jsem tohle fórum a je to pro mě jako nové světlo na konci tunelu.. Prosím poraďte mi.. nikdo mi nic neřekne, neporadí postup...Můj gynekolog se se mnou nebaví, vše z něj musím tahat sama, ikdyž vlastně dost dobře nevím, nač a jak se vlastně ptát, protože nemám v tomhle přehled, nejsem odborník..a když už mi něco doktor řekne, tak nevím,jestli říká pravdu, protože mám často silný pocit, že je mu má snaha otěhotnět šumafuk...Je mu jedno, že s partnerem toužíme po společném dítěti..Měsíce čekání pro něj nejsou ničím, naše marné snahy když plníme vše "jak se má" a pak následné zklamání, když přijdou menzes jsou mu ukradené...nic neřeší, nic nedoporučuje a já tápu...Prosím holky, poraďte mi jak pokračovat, jaký zvolit postup..abych zjistila jestli nám s partnerem něco je nebo není, jestli můžeme mít spolu dítě normální cestou, jaké všechny vyšetření a testy podstoupit...a když pak zjistíme že by to mělo jít normálně, tak nezbývá jen čekat..? A když bude cesta jen asistovanou reprdukcí, určitě bychom do toho šli..ale jak postupovat? a v jakém okamžiku je správná chvíle se k tomu rozhodnout..když vyjdou špatně která vyšetření a testy..?Asi působí zmateně a chaoticky,ale snad mi aspoň tady budete rozumět...toužíme po dítěti...čekáme ... a čekáme...je to nekonečné a moc to bolí...jsem smutná a partner když to vidí tak taky...On je optimista, že to jednou samo přijde, ale já se už bojím...Je mi v červnu 35 a jemu 38...bojím se, že vzhledem k mému věku to už třeba nepůjde vůbec...Už jednu dceru mám, z předchozího vztahu a partner má děti 2...toužíme po společném potomkovi...Holky CO MÁM DĚLAT..? Děkuju za každou odpověď.. Ještě bych se chtěla zeptat, jsme ze severní Moravy z Opavy, znáte někdo nějaké CAR, s dobrou pověstí, kde máte dobrou zkušenost, kam bycho¨m se mohli obrátit? A jak je to s cenou jednotlivých forem umělého oplodnění..A hlavně, které z nich mám podle vašich zkušeností zvolit? Podle toho, co jsem četla tady, o některých