1

Téma: Nízké AMH a úspěšné otěhotění

Ahoj děvčata,

hodně nás řesí co dělat při nízkém AMH... Je to v hodně diskuzích, ale diskusi na toto téma jsem zde nenašla.

Založila jsem toto téma, abych udělala průzkum, při jak nízkém AMH se Vám podařilo otěhotnět? Je mezi Vámi některá, které se podařilo otěhotnět při AMH 0,30 a nižším? Lékaři nám moc šancí nedávají, ale našla jsem v jedné diskusi jednu paní, která otěhotněla s AMH 0,34 a na jedné klinice mi řekli, že u nich otěhotněla žena, která měla AMH 0,15 !!! Že to byl zázrak !

Najde se mezi Vámi více takových zázraků? Určitě by nás to všechny s nízkým AMH potěšilo...

Tak prosím napište s jak moc nízkým AMH se Vám podařilo otěhotnět, a jestli máte zdravé miíminko....

Díky moc!!!

Delfínka.

Hodně to teď studuji, protože mám velmi nízké AMH. Lékaři doporučují DHEA, a v diskusích jsem vyčetla, že ještě je
     na zlepšení stavu vajíček dobrý Melatonin a Tribulus Terestris - česky Kotvičník..... Napište i co Vám pomohlo zlepšit stav
     vaječníků. Díky moc.,

Naposledy upravil: Delfínka (02.08.2012 13:36:38)

Stimulace Bravelle neúspěšná.  Provedena 1x IUI.  Současně stimulace Clostilbegytem úspěšnější.  Po silné detoxikaci zlepšení funkce vaječníků o 100% a více. Zatím bezdětná, 46 let.

2

Re: Nízké AMH a úspěšné otěhotění

Tak jsem našla na internetu nejnižší AMH, při kterém žena otěhotněla při AMH 0,13! Přetiskuji příspěvek z Modrý Koník:

Kikik